joi, 30 iunie 2011

Eu, Tu & Noi

    Inca de mici am incercat sa te ajut dar nu acceptai,cand am reusit ai disparut fara nici o explicatie,stiam ca nu esti bine dar tu nu stiai asta inca traiai in locul care te-a indepartat de toti,speram in revenirea ta. daca mai stiu eu bine eram la tara, locul caruia tu ii spui "acasa"(nu inteleg nici acum de ce faci asta) era placut afara soare, totul verde.....nu ma trezisem de mult timp si asa cum faceam si cum inca mai fac, atunci stateam pe treptele de la intrare si am primit un mesaj,erai bine, iti revenisei si de atunci am luat-o de la capat.....nu am intrebat nimic, nu am spus nimic in legatura cu anii in care ai stat departe.....au inceput iesiri si momente de neuitat dar u inca mai priveai inapoi......te simteam rece,asa te simt si acum desi tu nu vezi.....am incercat de multe ori sa iti arat asta dar nu accepti....pentru ca tu iti impui sentimentul ca esti ok desi stii ca nu e asa.....am trecut prin schimbari in anii astia, de o parte stiai de unele nu....2009 era raspunsul......si a fost ti-am spus cam tot si te-am ajutat prea mult.....te intelegeam mereu, iti stiam momentele si am fost printre putinii sau poate singura care ti-a ramas cu adevarat aproape.....am stiut ca e momentul sa iti deschid o usa si am facut-o. ce nu ai inteles tu e ca tu nu esti ca mine si nu te pot ajuta in tot.eu nu vad lumea prin ochii tai asa cum nici tu nu poti sa vezi lumea prin ochii mei.stiu ca doar tu o sa intelegi ce scriu asa ca nu scriu cronologic ce imi vine in minte.nu mai am putere,sunt lipsita de energie si m-am impacat cu ideea asta. prima oara cand am simtit asta am plecat impreuna pentru a ne reincarca bateriile, a doua oara am plecat singura fara sa spun de ce si pentru ce avand o acoperire pentru tot,acum simt nevoia sa ma reincarc iar si asta o sa se intample poate ca fara sa stie absolut nimeni....transformare e cuvantul meu pe care tu nu il intelegi.....desi nu ti-ai dat seama erai orbita de o raza cand eu eram in umbra cerand ajutor....ai ales raza care stralucea si care arata a speranta pentru tine iar eu......eu sunt umbra care acopera pamantul.....am strigat dar tu nu ai auzit sau poate ca nimeni nu a auzit dar cineva m-a vazut.....era prea departe sa ma ajute dar tot a incercat....nu vreau sa te supar,vreau sa iti arat ca asa cum u ai nevoie de ajutor si altii au.a fost greu cat am stat ascunsa dar a fost si frumos ca ma distram cu voi.....acum u ce faci? incerci marea cu degetul sa vezi cat e de adanca? ai gresit locul pentru ca acolo era un ghetzar......ai uitat ca nu stii cine sunt? ai uitat ca vedeti doar ce va arat eu? sau poate ca ai uitat vorbele mele aruncate in vant sperand ca cineva sa le prinda......nu mai ai nevoie de mine,ti-am aratat destul si nu numai eu.....legatura o sa fie rupta ca sa poti face tu alta.....nu sunt ok,nici rau nu sunt si nici undeva la mijloc.....plutesc unde ma duce vantul......ai ranit multi si multe fara sa vezi ca ei doar voiau sa te ajute cand sufletul striga dupa ajutor dar mintea nu voia sa arate asta, eu sunt printre ei...da,chiar sunt.....love to be loved parca se spune,nu? tu de ce nu stii asta? de ce nu intelegi ca daca stai calm/calma o sa primesti totul? poate ca eu nu am fost un exemplu ok ca pe langa prieteni am avut si dushmani dar nu uita ca sunt multi care se multumesc cu mine pentru ca nu ma supar cand ma fac nebuna.....asta e ceea ce simteam sa fac si o fac cu capul sus chiar daca o sa te ranesc putin. lasa barfele in spate, accepta sa iese adevarul. nu te mai ascunde,fii tu si atat,nu te mai gandii la ce vor spune ceilalti,traieste dupa propriile reguli. eu am facut asta, am gresit, am fost jucata in picioare,am fost ignorata si aratata cu degetul dar am simtit ce e iubirea,fericirea si am stiut mereu sa zambesc. am capul sus si acolo va ramane desi sufletul sta in genunchi si implora pentru ceva mai bun....puterea pe care o arati ii fascineaza pe ceilalti dar ei nu stiu ca puterea e de la ei....si nici nu trebuie sa stie....in viitor nu pot sa vad dar trecutul mi-e martor la prezentul pe care il traiesc.arata zambete sincere si celui pe care il dispretuiesti cel mai mult......sinceritatea...hm.....asta ii sperie pe multi:)) spune in fatza ce ai de spus, spune cu zambetul pe buze chiar daca ii spui ca il urasti cu toata fiintza ta.....TU, invatza sa traiesti !!!!

3 comentarii:

  1. De ce ai scris asta? Uite, acum e ceva pentru care tu ai nevoie de sfat. E acel ceva prin care eu am trecut de mult prea multe ori. Si tocmai de aceea am invat ca cel mai bine e sa arzi, sa sorbi prin fiecare por senzatia stranie de beatitudine ce ti-o provoaca si sa ai rabdare.
    Lumea vede cu alti ochi decat tine...
    Am incercat marea cu degetul, era de datoria mea s-o fac. Sa imi cunosc limitele. Inca nu le-am descoperit.
    Tranformare. 2010 :)
    Iar raza aia de speranta m-a orbit. Nu regret, m-a propulsat mult inainte. Uite, ma uit in urma si nu ma recunosc...Parca as vedea din afara pe altcineva. Si-o judec crunt.
    "Acasa", nici eu nu stiu de ce. Dar da, si in prezent il numesc la fel. Desi cand plec de acolo spun la fel casei de aici.
    Perfect adevarat, nimeni nu te stie intru totul. Dar asta nu inseamna ca nu vede in tine mai mult decat crezi. Si tu incifrezi tot. Dar fara sa stii lasi sa se vada multe. Multe pentru cei care vor sa vada dincolo de peretele din jurul tau. Iar ceea e vad nu trebuie exrimat in cuvinte, ci simtit.
    Nu te-am auzit. Cred ca tipam eu prea tare.
    Stiu ca ranesc, dar imi dau seama prea tarziu. Ce m-a facut asa? De ce provoc atata durere, de ce tot ceea ce ating distrug? De ce si eu orbesc pe altii? Nu stiu. Mai am nevoie de pace interioara ca sa nu mai fac asta.
    ps: "de ce nu intelegi ca daca stai calm/calma o sa primesti totul?" Aplic-o!
    pps: daca n-ai fi nebuna, nu te-as iubi.

    RăspundețiȘtergere
  2. ppps: cuvant de verificare "pingua" =))

    RăspundețiȘtergere
  3. Am scris acum ceva timp asta si abia acum am recitit'o....frate....cat optimism aveam in mine:)) exact ce am spus, cad si ma ridic singura....e greu de aplicat la mine ce simt ca au nevoie altii....o sa incerc sa fac asta....in 2009 a inceput....

    RăspundețiȘtergere