miercuri, 2 noiembrie 2011

Next step


Cand crezi ca poti, cand ai puterea, cand ai spiritul de lupta nu sta pe ganduri. Lupta pentru orice, lupta pt tot si lupta pt nimic dar lupta. Lumea, viata, locurile, pamantul insasi sunt intr’o continua schimbare, accepta gandul si priveste inainte, nu lasa pe nimeni sa te distruga.
Am plecat de la cenusiu, de la strigatul de ajutor si am deschis cutia in care m’am aflat, nu am luptat decat impotriva mea, am luptat sa nu mai fiu cea care eram, am simtit ca e loc si de putina viata in sufletul meu. Retraiesc sentimente la intensitate mica, amnezia inca ma doboara iar simturile se pierd.
Se lasa frigul asupra corpului meu, semnele sunt pentru a arata ca sunt ceva mai mult decat toti. Candva am spus ca sunt ura, ca as sapa o groapa si v’as arunca dar nimeni nu a inteles ca groapa era viata voastra si v’ati lasat atrasi de ea pt ca eram acolo bucurandu’ma ca sunteti slabi si veniti dupa mine. Am iesit cu greu si incerc sa va scot. Lasati’ma! Pentru mine eu sunt nimic, traiesc pt voi. Fulgerele primite pe furtuna sunt strigatele LOR. Sunt mai mult decat orice pentru ca am puterea sa va contrazic. Mi’am “anesteziat creierul” destul cat sa realizez acum ca merit suferinta asta din plin si o imbratisesz si inca ii zambesc.
          Poti sa treci peste dar nu poti sa uiti,  accepta’ti soarta si da’i o alta sansa vietii. Nu sta trist, zambeste pt trecut, ai fost fericit, deci poti. Te rog nu uita sa traiesti, nu uita arta cuvintelor pierdute in trecut.
          Las marea sa’mi atinga picioarele, nisipul umed ma lasa nemishcata, deschid bratele si primesc imbratisarea soarelui mult iubit. Au fost blestemati sa nu se mai intalneasca, le era interzisa dragostea si tot au savurat’o pana in ultimul moment. Si ea, steaua cea stralucitoare lumineaza pt speranta sufletelor noastre, pentru bucuria si fericirea celor care stiu s’o priveasca. Nu te las nementionata, tu, care pari mereu ca o ceata in mijlocul vietii noastre ne arati ca e nevoie sa mergem inainte chiar daca ochii nu mai pot cuprinde decat negura ce ne domina sufletele. Tu, fulger ce ne inspaimanti, nu ne fura viata, lasa tunetul cel mai asurzitor sa ne trezeasca. Cutremure nu ne mai da palme ca nu toti ne putem trezi. Iar tu, val urias ce ne iei prin surprindere afla ca nu ne poti lua gandul.
Si tot, tot ce vezi si ce citesti e felul meu de a’ti spune ca sansele in viata sunt mari.
As da ani din viata mea sa’mi amintesc tot, as da poate viata pentru momentele acelea neamintite de mine. As face orice dar sunt trecute, a doua sansa la viata nu o am dar am multe sanse in viata.
E o lupta grea, de multi pierduta!
Respect!

2 comentarii:

  1. "The happiest heart that ever beat Was in some quiet breast. That found the common daylight sweet, And left to Heaven the rest."
    John V. Cheney

    The only race that you can truly win in this world is the spiritual one, thoughts could be the same, words could be different..
    Oodles

    RăspundețiȘtergere
  2. gandurile nu sunt aceleasi, doar cuvintele se aseamana, sentimentele transmise, primite si simtite fac cuvintele sa fie diferite. aparentele sunt inselatoare. Respect!

    RăspundețiȘtergere