sâmbătă, 8 octombrie 2011

Blestemul


             Am ramas blocata in locul asta sinistru si plin de semene de intrebare ale caror raspunsuri sunt pierdute in intunericul noptii ce s’a lasat asupra vietii.Frecventele receptionate sunt unele puternice iar energia e foarte violenta nu stiu cum inima inca mai rezista, parca se zbate pentru mine, nu se lasa zdrobita de toate fulgerele primite, imi spune sa merg mai departe, sa continui sa pasesc in aceste abisuri,face o conexiune cu propriu’mi suflet pentru a ajunge la gandurile mele pierdute in bezna ce ma inconjoara....m’am pierdut de tot si nu ma mai gasesc....descopar absenta mea din aceasta nemiloasa omenire...
                Sunt 3 elemente care il formeaza pe al 4-lea: inima, gandurile si sufletul ma alcatuiesc pe mine, pe mine ca om....eu fizic, sunt un nimeni lasat in urma; fara elementele mele sunt doar o umbra .....
                Respect!             

2 comentarii:

  1. Vreau sa ma pierd pentru a ma regasi.
    Vreau sa alerg pana picioarele-mi obosite renunta si ma prabusesc.
    Vreau sa tip pana ragusesc.
    Vreau suferinta doar pentru a intelege.
    Vreau sa sangerez pentru a-mi reaminti cum este.
    Vreau sa ma pot intinde peste vastele oceane si sa pot face lucrurile asa cum vreau eu sa fie. Pare naiv ?

    Tine minte, cineva a spus odata, "degetele au spatii, pentru ca o alta persoana sa te poata tine de mana si sa completeze acele spatii." "Se intinde peste mari. Da vina pe degetele scurte, daca nu poti vedea."

    RăspundețiȘtergere
  2. :) am degete scurte si mici probleme cu ochii dar in schimb imaginatia imi e bogata.

    RăspundețiȘtergere